PIRELLI DIABLO RAIN 100/90-12, Regndæk - Front, 12-tommer
Har du brug for hjælp?
Hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp, kontakt venligst kundeservice.
Levering
Afslut din ordre inden 14.00, og vi leverer dine vare først følgende hverdag såfremt varerne er på lager.
Pirelli Diablo Rain dæk er den perfekte løsning til MiniGP cykler i 10 og 12 tommer størrelse i regnvejr og våde forhold.
Disse dæk er specielt designet til at give fremragende trækkraft og stabilitet under våde forhold og kan give dig et forspring i konkurrencen. Pirelli Diablo Rain dæk er en del af Pirellis velkendte Diablo-serie, som er kendt for at levere enestående ydeevne og holdbarhed.
-
Fremragende trækkraft og stabilitet: Pirelli Diablo Rain dæk er designet til at give optimal trækkraft og stabilitet under våde forhold. Med deres avancerede dækmønster og specielle gummiblandinger er disse dæk i stand til at levere enestående ydeevne og trækkraft, selv i de mest udfordrende vejrforhold.
-
Sikkerhed og pålidelighed: Pirelli Diablo Rain dæk er også kendt for deres høje niveau af sikkerhed og pålidelighed på banen. Disse dæk er designet til at modstå de hårde forhold på banen og forblive stabile og pålidelige under hele løbet. Dette gør dem til det ideelle valg for MiniGP cykler, der kræver en høj grad af sikkerhed og pålidelighed for at opnå de bedste resultater.
-
Tilgængelige størrelser: Pirelli Diablo Rain dæk er tilgængelige i 10 og 12 tommer størrelse, hvilket gør dem kompatible med et bredt udvalg af MiniGP cykler på markedet. Uanset hvilken model du har, vil disse dæk levere den optimale ydeevne og trækkraft, som du har brug for for at nå dine mål på banen.
Pirelli Diablo Rain dæk er det perfekte valg til MiniGP cykler i 10 og 12 tommer størrelse, der kræver høj ydeevne og sikkerhed i vådt vejr. Disse dæk leverer fremragende trækkraft og stabilitet under de mest udfordrende forhold, og er et must-have til enhver racer eller entusiast. Vælg Pirelli Diablo Rain dæk og oplev den ultimative ydeevne og sikkerhed på banen.
Pirelli Diablo Rain størrelser
Til Ohvale GP-0 maskiner med 10-tommer hjul:
100/80-10 NHS TL front – rain SCR1 (soft)
120/80-10 NHS TL rear – rain SCR1 (soft)
Til Ohvale GP-2 maskiner med 12-tommer hjul:
100/90-12 NHS TL front – rain SCR1 (soft)
120/80-10 NHS TL rear – rain SCR1 (soft)
Ved brug af dækvarmere anbefales 30 minutter ved 45-50 grader.
Har du ikke tid til at vente på gennemvarmning af dækket, vil det være mere skånsomt for dækket at du varmer dækket op ved at køre det varmt i løbet af de første to til tre omgange på banen.
vær opmærksom på at regndæk ofte ikke bliver mere end “håndlune” når du kører på våd bane, hvilket er helt normalt.
kører du med regndæk på en optørrende bane, er der stor sandsynlighed for at dækket overopheder når du kører på den tøre asfalt og dermed ødelægges slidlaget hurtigere. sigt derfor efter vandpytter og våde pletter på banen for at afkøle dækket mest muligt.
Anbefalet dæktryk:
“koldt dæktryk” skal opfattes som det dæktryk du har i dækket inden du kører på banen. vær opmærksom på at dæktrykket vil stige sammen med temperaturen og derfor er koldt dæktryk kun et udtryk for et sted at starte hvis man er på bar bund.
Anbefalet koldt dæktryk, front rain:
1,5-1,6 bar eller 21,8-23,2 psi
Anbefalet koldt dæktryk, rear rain:
1,4-1,5 bar eller 20,3-21,8 psi
“varmt dæktryk” skal opfattes som det dæktryk du skal have, når dit dæk er oppe i drifttemperatur. vær opmærksom på at drifttemperaturen ikke altid er den samme som temperaturen med dækvarmere. afhængig af bane og vejrforhold, kan drifttemperaturen være væsentligt højere eller lavere end de 45-50 grader som du har lavet med dækvarmeren.
derfor anbefales det at du altid starter din træning med at køre 3-4 omgange i 90-95% tempo af det du plejer. derved opnår du dækkets drifttemperatur. kør derefter i pit og tilpas dæktrykket, så dæktryk og drifttemperatur passer sammen.
Anbefalet varmt dæktryk, front:
1,6-1,7 bar eller 23,2-24,7 psi
Anbefalet varmt dæktryk, rear:
1,5-1,6 bar eller 21,8-23,2 psi
Vær opmærksom på at skiftende vejr kan ændre i asfalttemperatur og lufttemperatur, hvilket vil kunne påvirke dækkets drifttemperatur i løbet af dagen. derfor anbefales det at kontrollere dæktrykket ofte, hvis vejret er omskifteligt.